Cégünk a fogyasztóknak és a fogyasztóknak minősülő és nem minősülő személyek számára nyújtja a jelen jótállási feltételeket, amennyiben a fogyasztónak minősülő személy viszonteladónak vagy kifejezetten üzleti vagy ipari célú felhasználónak nem minősül. A jótállás tényleges időtartalma termék fajtától és gyártónként eltérő 1-2 vagy akár 3 év is lehet, betartva a hatályos jogszabályokat. Minden esetben oldalunkon, valamint viszonteladóink weboldalain, továbbá a termékhez kapott számlán találsz információt a garancia időről. Garanciális ügyintézést, kizárólag a weboldalunkon vásárolt, vagy velünk szerződésben álló viszonteladóktól vásárolt termékek esetén tudunk biztosítani. Szervizünk a hatályos jogszabályok szerint magánszemélyeknek 30 napon belül teljesíti a garanciális ügyintézést, akár visszajuttatva a javított, vagy cserélt terméket.
10 000 forint alatti termék esetén külön garanciajegyet nem adunk az ilyen termékekhez. A weboldalon minden termék adatlapján fel van pontosan tüntetve a termékhez tartozó jótállási idő.
Feltételek
A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik. A jótállást kizárólag vásárlást igazoló számlával lehet kezdeményezni.
A jótállás időtartama:
A jogszabályban meghatározott értékek:
- 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó bruttó eladási ár esetén egy év,
- 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó bruttó eladási ár esetén két év,
- 250 000 forint bruttó eladási ár felett három év.
A jótállás semmissé válik:
- A termék szállítása, be- és kirakodása során keletkezett hibák és sérülések.
- A termék engedély nélküli szétszedésére, illetve újbóli összeszerelésére vonatkozó kísérletek.
- A termék bevett és megszokott használati módjától eltérő használatból eredő hibák és sérülések.
- A vis maior által okozott sérülések, beleértve többek között, de nem kizárólag, a tüzet, földrengést, villámcsapást és háborút.
- A készülék a felhasználói útmutatónak nem megfelelő használatából, karbantartásából, kezeléséből, az elővigyázatosság hiányából eredő hibák.
- A normál használatból eredő kopás, beleértve többek között, de nem kizárólag, a készülékházat és a töltőt.
- A termék sérülése esetén, amennyiben a sérülésből kifolyólag jelentkezett a termék hibája, vagy ellehetetleníti annak használatát.
- Ha a termék a jótállási jegyen feltüntetett gyári száma nem egyezik meg a terméken feltüntetett gyári számmal.
Extra garancia
Cégünk bizonyos márkák tekintetében a jogszabálytól eltérő, plusz garanciát is add az alábbi termékek esetében:
- Remington termékek: Ártól függetlenül 24 hónap garanciaidőt biztosítunk.
Ügyintézés módja
Első lépésként a lenti található elérhetőségeken kell jelezned kell felénk a jótállási igényedet. Bármelyik módszert választod, kérjük, hogy a következő adatokat készítsd elő: gyári sorozatszám, számla és garanciajegy, részletes hibaleírás. (Számla bemutatás nélküli jótállási igényt nem fogadunk el!)
A bejelentést követően a terméket el kell juttatni hozzánk amit megtehetsz személyesen ügyfélszolgálati címünkön (1047 Budapest Szabadkai utca 9.) vagy küldheted futárral vagy postán feladva a terméket. Utánvétes csomagot, vagy olyan küldeményt ami nem közvetlenül a mi címünkre érkezik (Pl. Posta, csomagpontok) nem áll módunkban átvenni!
A szervizelés eredményéről telefonon tájékoztatunk, ezt követően a javított vagy cserélt terméket átveheted személyesen. Lehetőséged van kérni garanciafutár szolgáltatásunkat is, így a javított vagy cserélt terméket futárszolgálati partnerünk kiszállítja Neked. A szolgáltatásnak egyszeri 1290 forintos díja van, amit a futárnak kell kifizetni átvételkor.
Átvételi pont elérhetőségek
![]() |
Telefon+36-1-353-6900 |
|
![]() |
webshop@gravicom.hu |
|
![]() |
Cím |
|
![]() |
NyitvaHétfő: 8:00 -16:30 |