Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Garancia

Cégünk a fogyasztóknak és a fogyasztóknak minősülő és nem minősülő személyek számára nyújtja a jelen jótállási feltételeket, amennyiben a fogyasztónak minősülő személy viszonteladónak vagy kifejezetten üzleti vagy ipari célú felhasználónak nem minősül. A jótállás tényleges időtartalma termék fajtától és gyártónként eltérő 1-2 vagy akár 3 év is lehet, betartva a hatályos jogszabályokat. Minden esetben oldalunkon, valamint viszonteladóink weboldalain, továbbá a termékhez kapott számlán találsz információt a garancia időről. Garanciális ügyintézést, kizárólag a weboldalunkon vásárolt, vagy velünk szerződésben álló viszonteladóktól vásárolt termékek esetén tudunk biztosítani. Szervizünk a hatályos jogszabályok szerint magánszemélyeknek 30 napon belül teljesíti a garanciális ügyintézést, akár visszajuttatva a javított, vagy cserélt terméket.

Gyártói garanciás termékeinkhez papír alapon a termékkel együtt adunk gyártói garanciajegyet. Saját garanciás termékek esetépen pedig elektronikus úton tudjuk biztosítani, a megrendelés folyamatában a számla küldéskor.

10 000 forint alatti termék esetén külön garanciajegyet nem adunk az ilyen termékekhez. Weboldalon a garanciális termékek adatlapján fel van pontosan tüntetve a termékhez tartozó jótállási idő, ha a termék rendelkezik jótállási idővel. A jogszabályban meghatározott jótállási időtől cégünk eltérhet, a vásárló szempontjából pozitív irányba.

Feltételek

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik. A jótállást kizárólag vásárlást igazoló számlával lehet kezdeményezni.

Fontos! A jótállás kizárólag a termékre vontakozik, azok tartozakéira nem. (PL: kábel, töltő, egyéb kiegészítő)

A jótállás időtartama:

A jogszabályban meghatározott értékek:

  • 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó bruttó eladási ár esetén egy év,
  • 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó bruttó eladási ár esetén két év,
  • 250 000 forint bruttó eladási ár felett három év.

A jótállás semmissé válik:

  • A termék szállítása, be- és kirakodása során keletkezett hibák és sérülések.
  • A termék engedély nélküli szétszedésére, illetve újbóli összeszerelésére vonatkozó kísérletek.
  • A termék bevett és megszokott használati módjától eltérő használatból eredő hibák és sérülések.
  • A vis maior által okozott sérülések, beleértve többek között, de nem kizárólag, a tüzet, földrengést, villámcsapást és háborút.
  • A készülék a felhasználói útmutatónak nem megfelelő használatából, karbantartásából, kezeléséből, az elővigyázatosság hiányából eredő hibák.
  • A normál használatból eredő kopás, beleértve többek között, de nem kizárólag, a készülékházat és a töltőt.
  • A termék sérülése esetén, amennyiben a sérülésből kifolyólag jelentkezett a termék hibája, vagy ellehetetleníti annak használatát.
  • Ha a termék a jótállási jegyen feltüntetett gyári száma nem egyezik meg a terméken feltüntetett gyári számmal.

Extra garancia

Cégünk bizonyos márkák tekintetében a jogszabálytól eltérő, 24 hónap garanciát is add az alábbi termékek esetében:

  • Powera (Kontroller termékek)
  • PDP (Kontroller termékek)
  • Orion (Összes termék)
  • Brother (Kizárólag nyomtató és skenner termékekre)

Brother kiegészítő garancia:

A kényelmed és elégedettséged érdekében az érvényben lévő 2 éves garancia mellé plusz 1 év garanciát kínálunk. A Brother mottója a kezdetektől így hangzik: "at your side" - "az Ön szolgálatában". Ezért mindent elkövetünk, hogy ügyfeleink a legmagasabb színvonalú szolgáltatásban részesüljenek.

A kibővített garancia lehetőséget minden készülékünkre felkínáljuk. Nincs más dolgod, mint regisztrálni a Brother Magyarország disztribútorai által forgalomba hozott készüléket weboldalunkon, a vásárlástól számított 60 napon belül. A termék típusától függően a garancia típusa is eltérő lehet.

Regisztrációs oldal: https://atyourside.brother.hu/register-your-device

Ügyintézés módja

Ügyintézés módja attól függ hogy gyártói garanciás terméket vásároltál vagy nem.

Gyártói garanciás termékek esetén:

Gyártói garancális termékeink: PowerA, Brother, Orion

Amennyiben gyártói garanciás terméket vásároltál (Aminek az a lényege, hogy az érintett gyártó vállalja a garanciát a nálunk vásárolt termékre vonatkozóan) úgy a hivatalos szervíznél tudod intézni a garanciális igényedet az alábbi elérhetőségeken:

Brother márkaszervíz

AllinTechnik Brother Szerviz Kft

1119 Budapest Etel út 59-61
+361-203-1023
info@allintechnik.hu
https://www.allintechnik.hu

Orion márkaszervíz

Flag Kft.

1083 Budapest Práter U. 51
+361-210-0334
https://www.flagservice.hu
diszpecserkozpont@flagservice.hu

PowerA márkaszervíz

Display Kft.
1151 Bp. Harsányi Kálmán utca 83.
+36-1-340 9951
hotline@display.hu
https://reworks.hu

A garancia érvényesítéséhez szükséged lesz a kapott, általunk kitöltött garanciajegyre (Ha van), valamint a vásárlást igazoló számlára. A fenti elérhetőségeken veheted fel a kapcsolatot a szervízekkel. Tanácsoljuk hogy garanciális ügyintézés előtt mindkeéppen keresse meg az érintett szervízt!

Gravicom garanciális termékek esetén

Minden olyan termék ide tartozik ami nem gyártói garanciás. Ez esetben cégünk vállal jótállást a termékekért.

Első lépésként a lent található elérhetőségeken kell jelezned kell felénk a jótállási igényedet. Bármelyik módszert választod, kérjük, hogy a következő adatokat készítsd elő: gyári sorozatszám, számla és garanciajegy, részletes hibaleírás. (Számla bemutatás nélküli jótállási igényt nem fogadunk el!)

A bejelentést követően a terméket el kell juttatni hozzánk amit megtehetsz személyesen ügyfélszolgálati címünkön (1047 Budapest Szabadkai utca 9.) vagy küldheted futárral vagy postán feladva a terméket. Utánvétes csomagot, vagy olyan küldeményt ami nem közvetlenül a mi címünkre érkezik (Pl. Posta, csomagpontok) nem áll módunkban átvenni!

A szervizelés eredményéről telefonon tájékoztatunk, ezt követően a javított vagy cserélt terméket átveheted személyesen. Lehetőséged van kérni garanciafutár szolgáltatásunkat is, így a javított vagy cserélt terméket futárszolgálati partnerünk kiszállítja Neked. A szolgáltatásnak egyszeri 1290 forintos díja van, amit a futárnak kell kifizetni átvételkor.

Átvételi pont elérhetőségek

Telefon

+36-1-353-6900
(Munkanapokon 8:00-16:30-ig)

Email

webshop@gravicom.hu

Cím

1047 Budapest Szabadkai utca 9.

Nyitva

Hétfő: 8:00 -16:30
Kedd: 8:00-18:00
Szerda: 8:00-15:30
Csütörtök: 8:00-18:00
Péntek: 8:00-14:30