Cégünk a fogyasztóknak és a fogyasztóknak minősülő és nem minősülő személyek számára nyújtja a jelen jótállási feltételeket, amennyiben a fogyasztónak minősülő személy viszonteladónak vagy kifejezetten üzleti vagy ipari célú felhasználónak nem minősül. A jótállás tényleges időtartalma termék fajtától és gyártónként eltérő 1-2 vagy akár 3 év is lehet, betartva a hatályos jogszabályokat. Minden esetben oldalunkon a termékek adatlapján, valamint viszonteladóink weboldalain, továbbá a termékhez kapott jótállási jegyen találsz információt a jótállási időről. Jótállás ügyintézést, kizárólag a weboldalunkon vásárolt, vagy velünk szerződésben álló viszonteladóktól vásárolt termékek esetén tudunk biztosítani. Szervizünk a hatályos jogszabályok szerint magánszemélyeknek 30 napon belül teljesíti a jótállási ügyintézést.
Gyártói jótállás esetén a termékeinkhez papír alapon a termékkel együtt adunk gyártói jótállási jegyet. Saját garanciás termékek esetépen pedig elektronikus úton tudjuk biztosítani, a megrendelés folyamatában a számla küldéskor, külön automatikus email-ben.
A weboldalon a termékek adatlapján fel van pontosan tüntetve a termékhez tartozó jótállási idő, ha a termék rendelkezik jótállási idővel. A jogszabályban meghatározott jótállási időtől cégünk eltérhet, a vásárló szempontjából kizárólag pozitív irányba.
Feltételek
A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek a Vásárló részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik. A jótállást kizárólag vásárlást igazoló számlával és jótállási jeggyel lehet kezdeményezni.
A jótállás időtartama:
A jogszabályban meghatározott értékek:
- 10 000 forintot meg nem haladó bruttó eladási ár esetén nem jótállás köteles termék,
- 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó bruttó eladási ár esetén két év,
- 250 000 forint bruttó eladási ár felett három év.
A jótállás semmissé válik:
- A termék szállítása, be- és kirakodása során keletkezett hibák és sérülések.
- A termék engedély nélküli szétszedésére, illetve újbóli összeszerelésére vonatkozó kísérletek.
- A termék bevett és megszokott használati módjától eltérő használatból eredő hibák és sérülések.
- A vis maior által okozott sérülések, beleértve többek között, de nem kizárólag, a tüzet, földrengést, villámcsapást és háborút.
- A készülék a felhasználói útmutatónak nem megfelelő használatából, karbantartásából, kezeléséből, az elővigyázatosság hiányából eredő hibák.
- A normál használatból eredő kopás, beleértve többek között, de nem kizárólag, a készülékházat és a töltőt.
- A termék sérülése esetén, amennyiben a sérülésből kifolyólag jelentkezett a termék hibája, vagy ellehetetleníti annak használatát.
- Ha a termék a jótállási jegyen feltüntetett gyári száma nem egyezik meg a terméken feltüntetett gyári számmal.
Extra garancia
Cégünk bizonyos márkák tekintetében a jogszabálytól eltérő, 12-24 hónap garanciát is add az alábbi termékek esetében annak ellenére, hogy a jogszabály ezt nem követeli meg. Pontos információ erre vonatkozóan, a termékek adatlapján találhatóak.
Brother kiegészítő garanciális tájékoztató:
A kényelmed és elégedettséged érdekében az érvényben lévő 2 éves garancia mellé plusz 1 év garanciát kínálunk. A Brother mottója a kezdetektől így hangzik: "at your side" - "az Ön szolgálatában". Ezért mindent elkövetünk, hogy ügyfeleink a legmagasabb színvonalú szolgáltatásban részesüljenek.
A kibővített garancia lehetőséget minden készülékünkre felkínáljuk. Nincs más dolgod, mint regisztrálni a Brother Magyarország disztribútorai által forgalomba hozott készüléket weboldalunkon, a vásárlástól számított 60 napon belül. A termék típusától függően a garancia típusa is eltérő lehet.
Regisztrációs oldal: https://atyourside.brother.hu/register-your-device
A regisztráció nélkül a fenti kiegészítő garancia nem érvényes.
Ügyintézés módja
Ügyintézés módja attól függ hogy a gyártó bizotsít-e az országban szervízhálózatot.
Az alábbi gyártók nyújtanak szervízszolgáltatást :
- Brother
Amennyiben a fenti márkák termékeiből vásároltál úgy a egyszerűen, a hivatalos szervíznél tudod intézni jótállási igényedet az alábbi elérhetőségeken:
Brother márkaszervíz
AllinTechnik Brother Szerviz Kft
1119 Budapest Etel út 59-61
+361-203-1023
info@allintechnik.hu
https://www.allintechnik.hu
A jótállási ügyintézés érvényesítéséhez szükséged lesz a kapott, általunk kitöltött jótállási jegyre, valamint a vásárlást igazoló számlára. A fenti elérhetőségeken veheted fel a kapcsolatot a szervízekkel. Tanácsoljuk hogy a meghibásodás bejentése előtt mindkeéppen keressd meg az érintett szervízt! Természetesen jogszabály szerint, minden oldalunkon vásárolt termék esetében közvetlenül nálunk is érvényesíteni tudod a jótállást, de a gyorsabb ügyintézés miatt javasoljuk elsősorban a gyártói szervízelést.
Gravicom szervízszolgáltatás
Minden olyan termék esetén, ahol a gyártó nem biztosít szervízszolgáltatást, kizárólag nálunk tudod érvényesíteni a szavatossági igényeidet.
Első lépésként a lent található elérhetőségeken kell jelezned kell felénk a jótállási igényedet. Bármelyik módszert választod, kérjük, hogy a következő adatokat készítsd elő: gyári sorozatszám, számla és jótállási jegy, részletes hibaleírás. (Számla bemutatás nélküli jótállási igényt nem fogadunk el!)
A bejelentést követően a terméket el kell juttatni hozzánk amit megtehetsz személyesen ügyfélszolgálati címünkön (1047 Budapest Szabadkai utca 9.) vagy küldheted futárral vagy postán feladva a terméket. Utánvétes csomagot, vagy olyan küldeményt ami nem közvetlenül a mi címünkre érkezik (Pl. Posta, csomagpontok) nem áll módunkban átvenni!
A szervizelés eredményéről telefonon tájékoztatunk, ezt követően a javított vagy cserélt terméket átveheted személyesen. Lehetőséged van kérni garanciafutár szolgáltatásunkat is, így a javított vagy cserélt terméket futárszolgálati partnerünk kiszállítja Neked. A szolgáltatásnak egyszeri 1990 forintos díja van, amit a futárnak kell kifizetni átvételkor.
Átvételi pont elérhetőségek
Telefon+36-1-353-6900 |
||
webshop@gravicom.hu |
||
Cím |
||
NyitvaHétfő: 8:00 -16:30 |