Házhozszállítás futárszolgálattal
Szeretnéd kényelmesen, otthonodban átvenni a megrendelt terméket? Válaszd a házhoz szállítást és akár 1 munkanapon belül a kezében foghatja megrendelését!
Mikor és hogyan történik a kiszállítás?
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon általánosságban 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk amint munkatársaink öszekészítették a csomagodat. Ezt követően a futárszolgálat munkatársai tájékoztatnak (email, sms) a csomag várható érkezéséről.
Ezen kívül minden rendeléshez az utolsó kiküldött visszaigazoló e-mail-ben elküldjük neked a csomagkövető kódot, így akár magad is nyomon követheted csomagot státuszát a futárszolgálataink csomagkövető felületein.
Csomagjaink átlagosan a feladástól számított 24 órán belül kerülnek kézbesítésre kizárólag munkanapokon.
Nem talált otthon a kézbesítő? Ingyenesen újra kiszállítjuk!
A futárszolgálat munkatársa két alkalommal próbálja kézbesíteni a csomagot, egymást követő munkanapokon.. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását ezt követően sem nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról általában elektronikusan. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni.
Amennyiben érdemi egyeztetés nem törénik a futárral részedről, úgy a csomag visszakerül hozzánk. Ezt követően már csak normál szállítási díj ellenében és kizárólag bankártyás vagy előre utalásos fizetéssel tudjuk újra kiküldeni a csomagodat. Ha nekünk sem jelzed hogy szeretnéd mégis a csomagot, úgy a megrendelésedet törölni fogjuk.
Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd le!
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre, vagy utólag kárjegyzőkönyv készül róla. Tehát kérjük jogy alaposan vizsgáld át a csomag külsejét és belsejét mikor átveszed, és ha találsz bármilyen külsérelmi nyomot a csomagolásban akkor a futárnak haladéktalanul jelezd.
Amennyiben az átvételi körülmények miatt ez nem lehetséges, úgy az átvételt követő 24 órán belül jelezd a futárszolgálatnak a panaszt, aki kárszemlére ki fog menni hozzád és ellenőrzi a csomag sérülését.
Megrendelés esetén a szállítási díj hol van feltüntetve?
- Termékoldalon: A termék adatlapján a kép melletti szöveges információknál van feltüntetve
- Vásárlás során a megrendelés összesítőnél külön tételként fel van sorolva.
- Vásárlást visszaigazoló e-mail-ben van feltüntetve a vásárlási tételeknél
Házhozszállítási díjtáblázat
Szállítási díjaink házhozszállítás esetén a csomag súlya alapján vannak meghatározva az alábbi értékek szerint:
GLS futárszolgálat
Súly-tól | Súly-ig | Összeg |
---|---|---|
0 | 2 | 1 890 HUF |
2 | 3 | 1 990 HUF |
3 | 5 | 2 190 HUF |
5 | 10 | 2 490 HUF |
10 | 15 | 2 690 HUF |
15 | 20 | 2 790 HUF |
20 | 30 | 3 190 HUF |
30 | 40 | 3 790 HUF |
Magyar Posta (MPL) futárszolgálat
Súly-tól | Súly-ig | Összeg |
---|---|---|
0 | 2 | 1 690 HUF |
2 | 3 | 1 890 HUF |
3 | 5 | 1 990 HUF |
5 | 10 | 2 190 HUF |
10 | 15 | 2 590 HUF |
15 | 20 | 2 690 HUF |
20 | 30 | 3 790 HUF |
30 | 40 | 6 590 HUF |
Sameday futárszolgálat
Súly-tól | Súly-ig | Összeg |
---|---|---|
0 | 2 | 1 590 HUF |
2 | 3 | 1 690 HUF |
3 | 5 | 1 790 HUF |
5 | 10 | 1 990 HUF |
10 | 15 | 2 290 HUF |
15 | 20 | 2 490 HUF |
20 | 30 | 2 990 HUF |
30 | 40 | 3 590 HUF |
A szállítási díj csomagonként van meghatározva. Amennyiben a megrendelést nem tudjuk egy csomagban kiszállítani, úgy a felmerülő plusz költségekről a csomag feladása előtt egyeztetünk veled. Több termék megrendelése nem jelenti automatikusan azt, hogy nem kerülhetnek 1 csomagba! Munkatársaink mindent megtesznek hogy lehetőleg 1 csomagba tudják csomagolni a termékeket.
Súly határ
Futárszolgálati partnereinknél a csomag maximális súly értéke nem haladhatja meg a 40 kg-ot. Ezt figyelembe véve a megrendelhető mennyiségeket úgy alakítottuk ki, hogy ne lehessen olyan darabszámmal rendelni az oldalon ahol a határértéket meghaladhatja a csomag.
Utánvét kezelési költség
Értékhatártól függetlenül, az utánvétes (futárnál, átvételkor készpénzben fizetendő) fizetési móddal kért házhoz szállítás esetén bruttó 390 Ft-ot számítunk fel utánvét kezelési költségként.
Személyes átvétel CsomagPonton
Tudjuk, milyen jó újra szabadnak lenni. Végre ismét mehetünk étterembe, színházba, bulizni, és találkozhatunk a barátainkkal is. Nem kell otthon várni a futárt. A csomagátvételt intézhetjük saját időbeosztásunk szerint.
Kézbesítés MPL Postai hivatalba
A Postára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely minden esetben 5 munkanap. A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében lehetséges. Több, mint 180 postánál - külön díj felszámítása nélkül – a hétvégi nyitvatartási rend miatt szombaton is átvehetők a pénteken 1 munkanapos időgaranciával feladott csomagok.
Kézbesítés MPL PostaPontra
A PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely minden esetben 5 munkanap. A hétvégi nyitvatartási rend miatt szombaton is átvehetők a pénteken 1 munkanapos időgaranciával feladott csomagok.
Ismert PostaPont partnerek: Coop üzletek, Media Markt üzletek, MOL töltőállomások
Kézbesítés MPL Csomagautomatába
Csomagautomatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára és e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az üzenet kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag utánvétes, az átvételéhez az automatánál bankkártyával kell rendezned az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik. Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vetted át, a küldeményt az MPL beszállítja a postára. Ettől az időtől számítva még 5 munkanapod van átvenni a csomagodat.
Kézbesítés GLS CsomagPont/Csomagautomatába
Amennyiben rendeléskor GLS CsomagPont szolgáltatást választod, akkor a csomagod átveheted legközelebbi GLS CsomagPonton. Ez lehetséges az ország 400 településének több mint 1000 pontján.
GLS SMS-ben és/vagy e-mailen értesít, amikor megérkezett a csomag a kiválasztott GLS CsomagPontba. A csomagot csomagszámmal és érvényes személyi okmány felmutatásával tudod átvenni.
Az utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, valamint számos üzletben bankkártyával is fizethetsz. Keresd az erre vonatkozó információt a GLS CsomagPont térképes keresőben.
GLS CsomagPont üzleteinek nagy része hosszú nyitvatartással áll az ügyfelek rendelkezésére, így munkaidő után, akár szombaton is kényelmesen átvehető a csomag
Csomagod gyorsan és egyszerűen átveheted az akiválasztott GLS CsomagPonton. Akadályoztatás esetén meghatalmazott id átveheti a nevedben, csomagszámmal és érvényes személyi okmánnyall.
Mi történik ha nem vesszed át a csomagot?
A csomag átvételére 5 munkanapod volt, amennyiben nem sikerült átvenni, úgy a futárszolgálat visszaszállítja a cimünkre a csomagodat. Ezt követően már csak normál szállítási díj ellenében és kizárólag bankártyás vagy előre utalásos fizetéssel tudjuk újra kiküldeni a csomagodat. Ha nekünk sem jelzed hogy szeretnéd mégis a csomagot, úgy a megrendelésedet törölni fogjuk.
Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd le!
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye az átvételi elismervényen az átadó jelenlétében kerül rögzítésre. Tehát kérjük jogy alaposan vizsgáld át a csomag külsejét és belsejét mikor átveszed, és ha találsz bármilyen külsérelmi nyomot a csomagolásban akkor az átvételi ponton haladéktalanul jelezd.
Csomagpontos átvétel esetén bármilyen útolagos kárbejelntést nem áll módunkban elfogadni, tekintettel arra hogy a csomagpontokon van lehetőséged a csomag tartalmát ellenőrizni.
Megrendelés esetén a szállítási díj hol van feltüntetve?
- Termékoldalon: A termék adatlapján a kép melletti szöveges információknál van feltüntetve
- Vásárlás során a megrendelés összesítőnél külön tételként fel van sorolva.
- Vásárlást visszaigazoló e-mail-ben van feltüntetve a vásárlási tételeknél
GLS CsomagPont díj
Súly-tól | Súly-ig | Összeg |
---|---|---|
0 | 20 | 1 690 HUF |
GLS Csomagautomata díj
Súly-tól | Súly-ig | Összeg |
---|---|---|
0 | 20 | 1 690 HUF |
MPL Postára díj (Postai hivatal)
Súly-tól | Súly-ig | Összeg |
---|---|---|
0 | 2 | 1 490 HUF |
2 | 3 | 1 690 HUF |
3 | 5 | 1 790 HUF |
5 | 10 | 1 990 HUF |
10 | 15 | 2 290 HUF |
15 | 20 | 2 390 HUF |
20 | 25 | 2 790 HUF |
20 | 30 | 3 290 HUF |
MPL PostaPont díj
Súly-tól | Súly-ig | Összeg |
---|---|---|
0 | 2 | 1 590 HUF |
2 | 3 | 1 790 HUF |
3 | 5 | 1 890 HUF |
5 | 10 | 2 090 HUF |
10 | 15 | 2 390 HUF |
15 | 20 | 2 490 HUF |
MPL Csomagautomata díj
Súly-tól | Súly-ig | Összeg |
---|---|---|
0 | 2 | 1 390 HUF |
2 | 3 | 1 490 HUF |
3 | 5 | 1 590 HUF |
5 | 10 | 1 690 HUF |
10 | 15 | 1 990 HUF |
15 | 20 | 2 090 HUF |
A szállítási díj csomagonként van meghatározva. Amennyiben a megrendelést nem tudjuk egy csomagban kiszállítani, úgy a felmerülő plusz költségekről a csomag feladása előtt egyeztetünk veled. Több termék megrendelése nem jelenti automatikusan azt, hogy nem kerülhetnek 1 csomagba! Munkatársaink mindent megtesznek hogy lehetőleg 1 csomagba tudják csomagolni a termékeket.
Súly határ
Csomagpontokon és Csomagautomatákban a csomag maximális súly értéke nem haladhatja meg a 20 kg-ot, kivéve a Postai kirendeltségekre rendelt csomagokat, ahol a súlyhatár 30 kg.. Ezt figyelembe véve a megrendelhető mennyiségeket úgy alakítottuk ki, hogy ne lehessen olyan darabszámmal rendelni az oldalon ahol a határértéket meghaladhatja a csomag.
Utánvét kezelési költség
Értékhatártól függetlenül, az utánvétes (futárnál, átvételkor készpénzben fizetendő) fizetési móddal kért házhoz szállítás esetén bruttó 390 Ft-ot számítunk fel utánvét kezelési költségként.
A rendeléskor azonnal ki nem fizetett vételár esetén, mi mindaddig meghitelezzük Számodra a termékek és szolgáltatások díját, míg a csomagot át nem veszed és ki nem fizeted, akár ott a helyszínen történő tartalom ellenőrzés mellett, ami egy plusz ellenőrzési pont, biztosíték számodra. Éppen ezért az utánvét kezelési költség csak utánvétes fizetési mód esetén jelenik meg, a biztonságos online előre fizetések vagy az előre utalás esetén ezt a díjat elengedjük (pl. Online bankártyás fizetés, előre utalás).
Milyen fizetési módot választhatsz?
Házhoz szállítással kért rendelés esetén az alábbi fizetési módok érhetők el:
Fizetési módok online banki átutalás, online bankkártya, utánvét esetén készpénz |
Fizetési módok átvételkor a futárnál bankártyás és készpénzes fizetésre is vanlehetőség (Kivéve GLS) |
Garancia futár
Garancia futár szolgáltatásunkat azoknak találtuk ki akik nem szeretnének a garanciális termékek visszaküldését intézni. Szolgáltatásunk lényege, hogy a garanciális terméket elhozzuk tőled és javítás vagy csere után visszaszállítjuk a javított vagy új terméket oda ahová kéred.
A szolgáltatás igénybevételéhez kérlek hívd ügyfélszolgálatunkat, vagy írj nekünk és add meg az alábbi adatokat:
- Rendelés szám
- Név
- Cím, ahol fel szeretnéd adni a termékedet, és ahol a javítást követően át szeretnéd venni.
- Szolgáltatás igénylése. Csak beszállítást kérsz vagy a javítás végeztével kiszállítást is.
A Garanciafutár szolgáltatás díja:
- Be és kiszállítás:1990 forint.
- Amennyiben csak a beszállítást kéred, úgy 990 forint.
A Garanciafutár szolgáltatást előre ki kell fizetned banki átutalással. A közleményben kérlek tüntesd fel a megrendelésed számát és a Garancifutár szót is.
Futárszolgálati partnereink | ||
MAGYAR POSTA MPL FUTÁRSZOLGÁLAThttps://www.posta.hu/
|
|
GLSwww.gls-group.eu
|