Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Szállítási feltételek

Házhozszállítás futárszolgálattal

Szeretnéd kényelmesen, otthonodban átvenni a megrendelt terméket? Válaszd a házhoz szállítást és akár 1 munkanapon belül a kezében foghatja megrendelését!

Mikor és hogyan történik a kiszállítás?

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon általánosságban 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk amint munkatársaink öszekészítették a csomagodat. Ezt követően a futárszolgálat munkatársai tájékoztatnak (email, sms) a csomag várható érkezéséről.

Ezen kívül minden rendeléshez az utolsó kiküldött visszaigazoló e-mail-ben elküldjük neked a csomagkövető kódot, így akár magad is nyomon követheted csomagot státuszát a futárszolgálataink csomagkövető felületein.

Csomagjaink átlagosan a feladástól számított 24 órán belül kerülnek kézbesítésre kizárólag munkanapokon.

Nem talált otthon a kézbesítő? Ingyenesen újra kiszállítjuk!

A futárszolgálat munkatársa két alkalommal próbálja kézbesíteni a csomagot, egymást követő munkanapokon.. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását ezt követően sem nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról általában elektronikusan. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni.

Amennyiben érdemi egyeztetés nem törénik a futárral részedről, úgy a csomag visszakerül hozzánk. Ezt követően már csak normál szállítási díj ellenében és kizárólag bankártyás vagy előre utalásos fizetéssel tudjuk újra kiküldeni a csomagodat. Ha nekünk sem jelzed hogy szeretnéd mégis a csomagot, úgy a megrendelésedet törölni fogjuk.

Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd le!

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre, vagy utólag kárjegyzőkönyv készül róla. Tehát kérjük jogy alaposan vizsgáld át a csomag külsejét és belsejét mikor átveszed, és ha találsz bármilyen külsérelmi nyomot a csomagolásban akkor a futárnak haladéktalanul jelezd.

Amennyiben az átvételi körülmények miatt ez nem lehetséges, úgy az átvételt követő 24 órán belül jelezd a futárszolgálatnak a panaszt, aki kárszemlére ki fog menni hozzád és ellenőrzi a csomag sérülését.

Megrendelés esetén a szállítási díj hol van feltüntetve?
  • Termékoldalon: A termék adatlapján a kép melletti szöveges információknál van feltüntetve
  • Vásárlás során a megrendelés összesítőnél külön tételként fel van sorolva.
  • Vásárlást visszaigazoló e-mail-ben van feltüntetve a vásárlási tételeknél
Házhozszállítási díjtáblázat

Szállítási díjaink házhozszállítás esetén a csomag súlya alapján vannak meghatározva az alábbi értékek szerint:

GLS futárszolgálat
Súly-tól Súly-ig Összeg
0 2 1 890 HUF
2 3 1 990 HUF
3 5 2 190 HUF
5 10 2 490 HUF
10 15 2 690 HUF
15 20 2 790 HUF
20 30 3 190 HUF
30 40 3 790 HUF
 
Magyar Posta (MPL) futárszolgálat
Súly-tól Súly-ig Összeg
0 2 1 690 HUF
2 3 1 890 HUF
3 5 1 990 HUF
5 10 2 190 HUF
10 15 2 590 HUF
15 20 2 690 HUF
20 30 3 790 HUF
30 40 6 590 HUF
Sameday futárszolgálat
Súly-tól Súly-ig Összeg
0 2 1 590 HUF
2 3 1 690 HUF
3 5 1 790 HUF
5 10 1 990 HUF
10 15 2 290 HUF
15 20 2 490 HUF
20 30 2 990 HUF
30 40 3 590 HUF

A szállítási díj csomagonként van meghatározva. Amennyiben a megrendelést nem tudjuk egy csomagban kiszállítani, úgy a felmerülő plusz költségekről a csomag feladása előtt egyeztetünk veled. Több termék megrendelése nem jelenti automatikusan azt, hogy nem kerülhetnek 1 csomagba! Munkatársaink mindent megtesznek hogy lehetőleg 1 csomagba tudják csomagolni a termékeket.

Súly határ

Futárszolgálati partnereinknél a csomag maximális súly értéke nem haladhatja meg a 40 kg-ot. Ezt figyelembe véve a megrendelhető mennyiségeket úgy alakítottuk ki, hogy ne lehessen olyan darabszámmal rendelni az oldalon ahol a határértéket meghaladhatja a csomag.

Utánvét kezelési költség

Értékhatártól függetlenül, az utánvétes (futárnál, átvételkor készpénzben fizetendő) fizetési móddal kért házhoz szállítás esetén bruttó 390 Ft-ot számítunk fel utánvét kezelési költségként.

Személyes átvétel CsomagPonton

Tudjuk, milyen jó újra szabadnak lenni. Végre ismét mehetünk étterembe, színházba, bulizni, és találkozhatunk a barátainkkal is. Nem kell otthon várni a futárt. A csomagátvételt intézhetjük saját időbeosztásunk szerint.

Kézbesítés MPL Postai hivatalba

A Postára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely minden esetben 5 munkanap. A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében lehetséges. Több, mint 180 postánál - külön díj felszámítása nélkül – a hétvégi nyitvatartási rend miatt szombaton is átvehetők a pénteken 1 munkanapos időgaranciával feladott csomagok.

Kézbesítés MPL PostaPontra

A PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely minden esetben 5 munkanap. A hétvégi nyitvatartási rend miatt szombaton is átvehetők a pénteken 1 munkanapos időgaranciával feladott csomagok.

Ismert PostaPont partnerek: Coop üzletek, Media Markt üzletek, MOL töltőállomások

Kézbesítés MPL Csomagautomatába

Csomagautomatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára és e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az üzenet kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag utánvétes, az átvételéhez az automatánál bankkártyával kell rendezned az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik. Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vetted át, a küldeményt az MPL beszállítja a postára. Ettől az időtől számítva még 5 munkanapod van átvenni a csomagodat.

Kézbesítés GLS CsomagPont/Csomagautomatába

Amennyiben rendeléskor GLS CsomagPont szolgáltatást választod, akkor a csomagod átveheted legközelebbi GLS CsomagPonton. Ez lehetséges az ország 400 településének több mint 1000 pontján.

GLS SMS-ben és/vagy e-mailen értesít, amikor megérkezett a csomag a kiválasztott GLS CsomagPontba. A csomagot csomagszámmal és érvényes személyi okmány felmutatásával tudod átvenni.

Az utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, valamint számos üzletben bankkártyával is fizethetsz. Keresd az erre vonatkozó információt a GLS CsomagPont térképes keresőben.

GLS CsomagPont üzleteinek nagy része hosszú nyitvatartással áll az ügyfelek rendelkezésére, így munkaidő után, akár szombaton is kényelmesen átvehető a csomag

Csomagod gyorsan és egyszerűen átveheted az akiválasztott  GLS CsomagPonton. Akadályoztatás esetén meghatalmazott id átveheti a nevedben, csomagszámmal és érvényes személyi okmánnyall.

GLS csomagPont kereső

Mi történik ha nem vesszed át a csomagot?

A csomag átvételére 5 munkanapod volt, amennyiben nem sikerült átvenni, úgy a futárszolgálat visszaszállítja a cimünkre a csomagodat. Ezt követően már csak normál szállítási díj ellenében és kizárólag bankártyás vagy előre utalásos fizetéssel tudjuk újra kiküldeni a csomagodat. Ha nekünk sem jelzed hogy szeretnéd mégis a csomagot, úgy a megrendelésedet törölni fogjuk.

Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd le!

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye az átvételi elismervényen az átadó jelenlétében kerül rögzítésre. Tehát kérjük jogy alaposan vizsgáld át a csomag külsejét és belsejét mikor átveszed, és ha találsz bármilyen külsérelmi nyomot a csomagolásban akkor az átvételi ponton haladéktalanul jelezd.

Csomagpontos átvétel esetén bármilyen útolagos kárbejelntést nem áll módunkban elfogadni, tekintettel arra hogy a csomagpontokon van lehetőséged a csomag tartalmát ellenőrizni.

Megrendelés esetén a szállítási díj hol van feltüntetve?
  • Termékoldalon: A termék adatlapján a kép melletti szöveges információknál van feltüntetve
  • Vásárlás során a megrendelés összesítőnél külön tételként fel van sorolva.
  • Vásárlást visszaigazoló e-mail-ben van feltüntetve a vásárlási tételeknél


GLS CsomagPont díj

Súly-tól Súly-ig Összeg
0 20 1 690 HUF

 

GLS Csomagautomata díj

Súly-tól Súly-ig Összeg
0 20 1 690 HUF

 

MPL Postára díj (Postai hivatal)

Súly-tól Súly-ig Összeg
0 2 1 490 HUF
2 3 1 690 HUF
3 5 1 790 HUF
5 10 1 990 HUF
10 15 2 290 HUF
15 20 2 390 HUF
20 25 2 790 HUF
20 30 3 290 HUF

MPL PostaPont díj

Súly-tól Súly-ig Összeg
0 2 1 590 HUF
2 3 1 790 HUF
3 5 1 890 HUF
5 10 2 090 HUF
10 15 2 390 HUF
15 20 2 490 HUF

MPL Csomagautomata díj

Súly-tól Súly-ig Összeg
0 2 1 390 HUF
2 3 1 490 HUF
3 5 1 590 HUF
5 10 1 690 HUF
10 15 1 990 HUF
15 20 2 090 HUF

A szállítási díj csomagonként van meghatározva. Amennyiben a megrendelést nem tudjuk egy csomagban kiszállítani, úgy a felmerülő plusz költségekről a csomag feladása előtt egyeztetünk veled. Több termék megrendelése nem jelenti automatikusan azt, hogy nem kerülhetnek 1 csomagba! Munkatársaink mindent megtesznek hogy lehetőleg 1 csomagba tudják csomagolni a termékeket.

Súly határ

Csomagpontokon és Csomagautomatákban a csomag maximális súly értéke nem haladhatja meg a 20 kg-ot, kivéve a Postai kirendeltségekre rendelt csomagokat, ahol a súlyhatár 30 kg.. Ezt figyelembe véve a megrendelhető mennyiségeket úgy alakítottuk ki, hogy ne lehessen olyan darabszámmal rendelni az oldalon ahol a határértéket meghaladhatja a csomag.

Utánvét kezelési költség

Értékhatártól függetlenül, az utánvétes (futárnál, átvételkor készpénzben fizetendő) fizetési móddal kért házhoz szállítás esetén bruttó 390 Ft-ot számítunk fel utánvét kezelési költségként.

A rendeléskor azonnal ki nem fizetett vételár esetén, mi mindaddig meghitelezzük Számodra a termékek és szolgáltatások díját, míg a csomagot át nem veszed és ki nem fizeted, akár ott a helyszínen történő tartalom ellenőrzés mellett, ami egy plusz ellenőrzési pont, biztosíték számodra. Éppen ezért az utánvét kezelési költség csak utánvétes fizetési mód esetén jelenik meg, a biztonságos online előre fizetések vagy az előre utalás esetén ezt a díjat elengedjük (pl. Online bankártyás fizetés, előre utalás).

Milyen fizetési módot választhatsz?

Házhoz szállítással kért rendelés esetén az alábbi fizetési módok érhetők el:

Fizetési módok online

banki átutalás, online bankkártya, utánvét esetén készpénz

Fizetési módok átvételkor

a futárnál bankártyás és készpénzes fizetésre is vanlehetőség (Kivéve GLS)

Garancia futár

Garancia futár szolgáltatásunkat azoknak találtuk ki akik nem szeretnének a garanciális termékek visszaküldését intézni. Szolgáltatásunk lényege, hogy a garanciális terméket elhozzuk tőled és javítás vagy csere után visszaszállítjuk a javított vagy új terméket oda ahová kéred.

A szolgáltatás igénybevételéhez kérlek hívd ügyfélszolgálatunkat, vagy írj nekünk és add meg az alábbi adatokat:

  • Rendelés szám
  • Név
  • Cím, ahol fel szeretnéd adni a termékedet, és ahol a javítást követően át szeretnéd venni.
  • Szolgáltatás igénylése. Csak beszállítást kérsz vagy a javítás végeztével kiszállítást is.

A Garanciafutár szolgáltatás díja:

  • Be és kiszállítás:1990 forint.
  • Amennyiben csak a beszállítást kéred, úgy 990 forint.

A Garanciafutár szolgáltatást előre ki kell fizetned banki átutalással. A közleményben kérlek tüntesd fel a megrendelésed számát és a Garancifutár szót is.


Futárszolgálati partnereink
     
 

MAGYAR POSTA MPL FUTÁRSZOLGÁLAT

https://www.posta.hu/
+36-1-374-3890
ugyfelszolgalat@posta.hu


  • Ügyfélszolgálat nyitvatartása: H-P: 08:00 - 17:00
  • Csomagkövetés: https://posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal
  • Szállítási idő intervallum: 8:00-17:00
  • Napon belüli időpont választás opció: értesítésben megadott kézbesítői telefonszámon egyeztetés lehetősége 
  • Meddig viszik a csomagot: kertes ház- kapu vagy bejárati ajtó, emeletes épület esetén címhez tartozó bejárati ajtó·        
  • Régi készüléket elszállítja-e: előre jelzett megrendelés esetén ✔      
  • kézbesítés: 2x-i házhoz kézbesítés, majd a legközelebbi postán még 5, 10 napig átvehető·        
  • ingyenes értesítések  ✔    
  • érintésmentes átvétel: ✔     
  • legnagyobb fixponti hálózat 3600 fixponti átvevőhelyországosan (postán maradó, csomagautomata, postapontok)

 

GLS

www.gls-group.eu
+36-29-886-700
info@gls-hungary.hu


  • Ügyfélszolgálat nyitvatartása: H-P: 08:00 - 17:00
  • Csomagkövetés: GLS csomagkövető
  • Csomagpont kereső: GLS csomagpont térkép
  • Szállítási idő intervallum: 8:00-17:00
  • Napon belüli időpont választás opció: X
  • Meddig viszik: Első zárt ajtó (kertes ház - kapubejáró, emeletes társasház - lépcsőház ajtó)
  • Régi készüléket elszállítja, ha a rendelésen előre jelzés kerül és a termék szállításra alkalmas állapotban elő van készítve: ✔
  • Csomagoló anyag elszállítása: X
  • Termék üzembe helyezése: X
  • Sikertelen kézbesítés esetén: 3x kézbesítési próbálkozás
  • Érintésmentes átvétel: ✔